Rasedus

Kuidas hommikusest iiveldusest võitu saada

Hommikune iiveldus

Hommikuse iivelduse põhjuseks on hormonaalsed muutused, mis paradoksaalselt on märk heast tervisest. Sellegipoolest võib esimesel trimestril segi pööratud kõhuke veidi erikohtlemist vajada. Järgnevad neli toitu leevendavad pisut halba tunnet.
Ingver
Marineerituna, teekotina või kapslina – ingver on looduslik iiveldusvastane ravim igal kujul.
Küpsised
Käepärased abimehed nagu ka kartulikrõpsud. Viimased on aga liiga soolased ja pudeda koostise tõttu ka tülikad süüa. Mõned rasedad armastavad üldsegi riisikooke.
Külmutatud jogurt
Näeb välja nagu jäätis ja isegi maitse on sarnane. Kõhule on see hell ning lisaks ei nõua närimist, mis mõnedel naistel iiveldust veelgi suurendab.
Sidrunid
Iivelduse kergendamiseks piisab juba sidruni nuusutamisest.
Kui vaid küpsistest, piparmünditeest ja ingverist toitumine enesetunnet ikkagi paremaks ei tee, peaksid proovima midagi uut. Siin on üks toitaineterikas banaanimagustoit, mis teeb head nii sulle kui kosuvale beebile.
Kookosepiimas küpsetatud banaan
2 küpset banaani
pool purki kookospiima
100 ml vahtrasiirupit
100 ml vett
pool teelusikatäit soola
pool teelusikatäit linaseemneid
Koori banaanid ja lõika paarisentimeetristeks tükkideks. Kuumuta keskmise suurusega pannil kookospiim, vesi ja vahtrasiirup. Lisa tükeldatud banaanid ja kuumuta veel 10 minutit. Viimasena lisa sool ja keeda veel 20 minutit. Kaunista linaseemnetega.
Miks see hea on: Banaanides sisalduv kaalium kergendab vaevusi ja vähendab valu, kookospiim aitab lapsel kosuda. Vahtrasiirup on märksa tervislikum kui suhkur ja linaseemned sisaldavad vajalikke rasvhappeid. Lisaks aitavad nad ka leevendada raseduse ajal enim esinevat seedeprobleemi – kõhukinnisust.
Allikas: www.ivillage.com

Lisa oma kommentaar